.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم ثبات مدیریت در سازمان جهاد و کشاورزی مازندران
با عنایت به گمانه زنی های قبلی مبنی بر رفتن تورنگ از جهاد کشاورزی ،انتخاب شخصی به عنوان سرپرست با توجه به فرصت کافی از سوی مسئولین ارشد استانی امری عجیب می نماید...
لزوم ثبات مدیریت در سازمان جهاد و کشاورزی مازندران

سرانجام پس از گمانه زنی رسانه ها، رییس جهادکشاورزی مازندران استعفای خود را اعلام ، تا برای انتخابات مجلس نهم با فراغ بال بیشتری به فعالیت خویش ادامه دهد.

در حالی روز گذشته تودیع عنایت الله تورنگ رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران از این مسئولیت انجام شده که وی چندین بار در سال جاری و سال 89 استعفای خود را به وزیرجهادکشاورزی تسلیم کرده بود ولی با مخالفت وزیر مواجه شده و در نهایت با این استعفا موافقت و رضا عظیمی مدیر آب وخاک این سازمان به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی مازندران معرفی شد.

از طرفی شرایط خاص استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی و مهم بودن تصمیمات اتخاذی مسئولان این سازمان و با عنایت به گمانه زنی های قبلی مبنی بر رفتن تورنگ از جهاد کشاورزی ،انتخاب شخصی به عنوان سرپرست با توجه به فرصت کافی از سوی مسئولین ارشد استانی امری عجیب می نماید. 
همانگونه که همگان می دانند فرد سرپرست یک سازمان به دلیل عدم اطلاع از آینده خود نمی تواند ایده های خویش را در آن حوزه کاری به طور کامل پیاده و جسارت شایسته و لازم را در تصمیم گیری ها اعمال نماید.

از سویی با توجه به اینکه هم اکنون در اوج فصل کشاورزی بوده و با نظر به نام سالجاری که به جهاد اقتصادی نامگذاری شده و یکی از ابزار اصلی اقتصاد مازندران نیز امر تولید محصولات کشاورزی می باشد،انتظار از مسئولین ارشد استانی می رود نسبت به تصمیم گیری برای ثبات مدیریتی در راس جهاد کشاورزی استان اقدام مناسب و تعجیلی اتخاذ تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کشاورزی مازندران و حل و رفع مشکلات کشاورزان زحمتکش مازندران باشیم./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 تير 1390
ان شاءا... هر چه زودتر حکم آقای مهندس عظیمی می خورد
مجيد 6 تير 1390
استان مازندران با رفتن تورنگ يكي از بهترين سكانهاي مديريتي را از دست داد
مشاور 6 تير 1390
با سلام و آرزوی توفیق ...
به امید خدا مهندس رضا عظیمی یکی از سالم ترین و بی حاشیه ترین مدیران موفق کشوری می باشند که شایستگی خود را طی 4 سال مدیریت در پست حساسی چون مدیریت اب و خاک استان به اثبات رسانده اند، با توکل و دعای اقا امام زمان و رهبر فرزانه انقلاب شاهد موفقیت روز افزون همه مدیران استان من جمله مهندس رضا عظیمی خواهیم بود .
اللهم عجل لولیک الفرج
دامون 6 تير 1390
استعفا نداده بود چون همه اش دنبالش بود که بیشتر بماند. وقتی فهمیدند آقای مهندس عظیمی مدیر توانمندی در آب و خاک است و خیلی بیشتر توانایی این را دارد که بهتر از تورنک که یک لابیگر بود و دیکتاتوری بیش نبودسد راهش شدند و شیطنت کردند که دستنشانده های خود را بیاورند که به حول قوه الهی موفق نشدند.خدا انشاا.. کمک کند کشاورزان و جامعه مظلوم کشاورزی مازندران با مدیریت جناب عظیمی بتوان چاشها و محرومتیهای بخش کشاورزی را پشت سر بگذارد.
نا شناس 6 تير 1390
به نظر بنده تورنگ باید از کارشناسان سازمان و حتی کشاورزان به خاطر گندهایی که زده عذرخواهی کند آقای مدیر....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.